POLITIKA

Post Reply
malta
Reactions:
Posts: 4467
Joined: Sat May 16, 2009 2:38 pm

Re: POLITIKA

Post by malta » Mon Jun 03, 2013 1:23 pm

Možda je prigodno ovdje pitati: Znamo li koga novi vladajući imaju u svojim redovima, a da ima afiniteta prema NK Osijeku?
Znamo koga imaju s afinitetom prema Dinamu i basketu i preuskim dresovima :mrgreen:
_____________________________________________________________________
www.sib.hr

User avatar
LUDI-OS
Reactions:
Posts: 3777
Joined: Thu Jan 14, 2010 4:16 pm

Re: POLITIKA

Post by LUDI-OS » Mon Jun 03, 2013 1:28 pm

ak mi daju mjesto prezidenta i plaću koju imam sada uclanit cu se ja u SDP :cool:

Nozh
Reactions:
Posts: 2026
Joined: Mon Jul 13, 2009 10:13 pm

Re: POLITIKA

Post by Nozh » Mon Jun 03, 2013 2:04 pm

Osjecanin wrote:
hitman n wrote: Možda kada bi netko od ne malog broja štovatelja lika i "djela" novog i nadasve mlađahnog gazde sa našega foruma uhvatio vremena te pokazao put prema Gradskom vrtu jer ako to prepustimo euro-zastupnici B.B mogao bi završiti na Marakani ili stadionu JNA ali sumnjam kako bi mu to baš previše smetalo.

p.s Gospodarstvo,gospodarstvo i samo gospodarstvo :lol:
kamo sreće da put do Gradskog vrta nije znao ni njegov protukandidat kad se "dijelila" lova od Vidinog transfera... :lol:
WIN! :cheer:

Kaže se program "gospodarstvo, gospodarstvo i samo gospodarstvo". Naravno kako će ti to biti program kada ti je protivnik stranka čovjeka koji je uništio Osječku privredu. Još nas je za gratis doveo u izolaciju i da nas svi smatraju zatucanim idiotima.

Nadam se kako je ovo zbogom toj ekipi u gradu.

Nozh
Reactions:
Posts: 2026
Joined: Mon Jul 13, 2009 10:13 pm

Re: POLITIKA

Post by Nozh » Mon Jun 03, 2013 2:36 pm

Kake to veze što nije ekonomist. Čovjek završio dva fakluteta i oba su savršena za bavljenje politikom i za neke upravljačke pozicije ako ćemo tako (da krenemo i malo dalje, zahtjevnija od Bubalovog).

No, ugl., ne da mi ga se sada braniti niti dizati u nebesa (jer trenutno nije ništa napravio pa nema razloga), vidjet će se kako će raditi. Samo znam kako se gradom neće upravljati iz Mostara te kako je svatko, iz bilo koje opcije dolazio bolji od HDSSB-a.

User avatar
LUDI-OS
Reactions:
Posts: 3777
Joined: Thu Jan 14, 2010 4:16 pm

Re: POLITIKA

Post by LUDI-OS » Mon Jun 03, 2013 2:54 pm

a zasto bi potjerao Đapića?

User avatar
gunners
Site Admin
Reactions:
Posts: 10713
Joined: Fri May 15, 2009 11:06 pm

Re: POLITIKA

Post by gunners » Mon Jun 03, 2013 2:55 pm

Kempes wrote:
Nozh wrote:Kake to veze što nije ekonomist. Čovjek završio dva fakluteta i oba su savršena za bavljenje politikom i za neke upravljačke pozicije ako ćemo tako (da krenemo i malo dalje, zahtjevnija od Bubalovog).

No, ugl., ne da mi ga se sada braniti niti dizati u nebesa (jer trenutno nije ništa napravio pa nema razloga), vidjet će se kako će raditi. Samo znam kako se gradom neće upravljati iz Mostara te kako je svatko, iz bilo koje opcije dolazio bolji od HDSSB-a.
a ima i nema. jedno je biti dio organizacije od samih početaka, npr. da je on karijeru gradio u uljari ili belju, pa korak po korak došao do čelne pozicije, pa taman da nema i nikakav fakultet. ali heejjj, nije da ja sada spočitavajući njemu, branim druge. to je obrazac kako se radilo. a on nije ostao imun na to.

al kažem, sumnjam da će on šta promjeniti. nema on tu crtu. da sam ja recimo na njegovom mjestu, ja bi jučer potjerao đapića iz svog stožera, kužiš, ovako je to izgledalo perverzno vidjeti njega s njime, pa milfača borozanka tu i tako to. kužiš? on je tu da glumi gospodina. ako nije mogao to napraviti, kako će npr. potjerat nekog direktora iz gradske firme? eee sad, ne kažem ja da on to mora, al to su standardi mlade rvacke demokracije, kužiš? e sad, ako ih ne makne, ovi će i dalje primati direktive iz svoje stare hijerarhije, a zna se tko je na čelu iste i scenarij protiv kojeg su ljudi glasali ostaje isti.
Previše si pesimističan, ovo je promjena mindseta. Dovoljno je da nam veleposlanici počnu dolaziti u grad i da nismo u ratu sa svakom oblikom centralne vlasti. Dovoljno je pametan da se okruži s pametnim ljudima...

User avatar
LUDI-OS
Reactions:
Posts: 3777
Joined: Thu Jan 14, 2010 4:16 pm

Re: POLITIKA

Post by LUDI-OS » Mon Jun 03, 2013 2:57 pm

OSNOVNE POSTAVKE

U pripremi ovog programa krenulo se od promišljanja o ključnim problemima s kojima će se susresti buduća gradska uprava. To su izazovi koji su zasigurno drugačiji od onih s kojima su se susretale bivše gradske uprave i značajno je pod utjecajem teške gospodarske situacije u Hrvatskoj i okruženju. Također, činjenica je kako i ulazak u EU otvara mnoga pitanja, izazove, ali i prilike nepoznate u ranijim razdobljima te se stoga fokus rada mora bitno promijeniti. Sada je, više nego ikada do sada, gradu potreban gradonačelnik manager, koji će biti u stanju sagledati novonastalu situaciju i brzom reakcijom te hitnim donošenjem odluka mijenjati negativne trendove i koristiti nove prilike za razvitak grada. Gradska uprava mora biti brza, učinkovita, fleksibilna, mora uvažavati mišljenje građana te se baviti njihovim najvećim problemima. Mnogo je potreba koje treba zadovoljiti i mogućih smjerova djelovanja, ali neki su veći prioritet i predstavljaju temelj za sve druge aktivnosti. Gradonačelnik manager mora se prvo baviti temeljnim pitanjima koja muče njegove sugrađane kako bi stvorio preduvjete za daljnji razvoj grada. Po našem mišljenju, ovo su ključna pitanja koja zahtijevaju odgovore od buduće gradske uprave.

TEMELJNA PITANJA I MOGUĆI ODGOVORI

KAKO POVEĆATI ZAPOSLENOST U GRADU OSIJEKU?

Gradska uprava ima limitiran utjecaj na sveukupnu gospodarsku klimu u gradu i okruženju, ali daleko od toga da je potpuno nemoćna. Ona može stvarati preduvjete za rast gospodarskih aktivnosti i naglašavati prednosti Osijeka u odnosu na druge gradove u okruženju.Iako treba sustavno djelovati na privlačenju velikih investicija, ipak je potrebno fokusiranje na vlastite snage i na obrt i malo poduzetništvo, koje čini veći dio gospodarskih aktivnosti.

POTICANJE OBRTA I MALOG PODUZETNIŠTVA

Preostala velika proizvodna poduzeća u Osijeku su malobrojna i neće, u narednom razdoblju, rasti stopama koje bi garantirale značajniji porast zaposlenosti. Stoga rješenje treba gledati u otvaranju obrta i malih poduzeća.
Projekt 1:
Aktivacija neiskorištene gradske imovine u obliku poslovnih prostora i oživljavanje centra grada
Razmatranje i drugih modela pomoći novootvorenim obrtima i poduzećima u ciljanim djelatnostima, za koje vjerujemo kako će oživjeti centar grada (prodaja autohtonih suvenira, stari obrti itd.)

Projekt 2:
Fond i ured za EU projekte

Ne mali broj poslovnih subjekata nema dovoljno fiskalnog kapaciteta unutar jedne proračunske godine za financiranje samo izrade projektne dokumentacije kako bi se uopće mogao kandidirati projekt, također po dobivenom projektu gotovo u pravilu se radi o samofinanciranju, gdje EU vrši povrat sredstava po završenoj etapi projekta. Kako ne bi upravo ti fiskalni kapaciteti bili ograničavajući faktor, cilj i zadatak ovoga fonda je da pomogne poslovnim subjektima (udrugama i društvima) u samofinanciranju odobrenih projekata kako bi izbjegli situaciju koja je trenutno, nažalost, aktualna i u samome gradu, gdje imamo udruga koje provode nekoliko projekata te nemaju sredstava za osnovno funkcioniranje jer im još nisu odobreni povrati od ugovornih tijela za novac koji su pravilno utrošili. S druge strane, zadaća ureda za EU projekte je pomoć pri ispunjavanju propisane dokumentacije i pri apliciranju projekata jer se na tržištu javlja veći broj privatnih poduzeća koja nude savjetovanje za EU projekte, a zapravo samo pomažu u ispunjavanju formulara i to skupo naplaćuju.

Projekt 3:
Garancijska agencija Grada Osijeka

Garancijska agencija Grada Osijeka bit će osnovana s namjerom potpore projektima iz područja gospodarstva s primjenom na području Grada Osijeka, a čiji pokretači nemaju dovoljan kreditni potencijal prema bankama. S ciljem otvaranja novih radnih mjesta i jačanja obrtništva te malog i srednjeg gospodarstva uz potpisivanje ugovora s komercijalnim bankama. Garancije su namijenjene za obrtnike i poduzetnike koji svoje projekte izvode na području Grada Osijeka i to za obrtnike, mala i srednja trgovačka društva, zadruge, ustanove, poduzetnike početnike. Prema poslovnim bankama garantirat će se do maksimuma 45% glavnice, projekti će se ocjenjivati u agenciji (na razini agencije formalna provjera poslovnog plana i usklađenost sa strategijom razvoja) te u poslovnoj banci (na razini banke analitička provjera održivosti i razvoja projekta).

Projekt 4:
Strategija razvoja obrta i malog poduzetništva

Ideja je da se prije razrade mjera poticanja obrta i malog poduzetništva pristupi izradi strategije njihovog razvoja. Ovdje treba upotrijebiti BIOS kao kvalitetan alat za start poslovanja, ali i skratiti vrijeme ostanka poduzeća unutar BIOS-a kako bi se povećala protočnost. Nakon toga jasno postaviti kriterije za gospodarske grane koje se dodatno potiču, organizaciju poduzeća u obliku klastera te ostale detalje.


KAKO UTJECATI NA POVEĆANJE STANDARDA GRAĐANA OSIJEKA?

Samo po sebi je razumljivo kako gradonačelnik ne može djelovati na povećanje prihoda kućnog budžeta, ali može smanjiti određene troškove i time utjecati na povećanje standarda građana. Ovdje, naravno, govorimo samo o onim komponentama troška na koje gradonačelnik može utjecati jer su u domeni gradske uprave.

Projekt 1:
Besplatni vrtići za što veći broj građana Osijeka

Postupno, koristeći institut imovinskog cenzusa, godinu po godinu povećavati udjel građana koji koriste uslugu besplatnih vrtića. Počinje se prvo s onim dijelom sugrađana koji imaju najniža primanja te se postupno granica prihoda za ostvarenje ovog prava podiže. Za sve ostale, dok god se nalaze u području iznad rečene granice primanja, cijena vrtića se ne mijenja. Tijekom mandata gradonačelnik iz godine u godinu pronalazi sredstva za ostvarenje ovog cilja. Jedna od mogućnosti je i uvođenje novih djelatnosti vrtića koje bi se plaćale (npr. učenje stranih jezika, sportske aktivnosti, kreativne radionice) uz participiranje u plaćanju za određene sadašnje usluge (npr. postaje obvezno plaćanje obroka).

Projekt 2:
Preispitivanje cijene usluga gradskih poduzeća te gradskih nameta

Već od prve godine mandata uvesti način razmišljanja usmjeren na moguće smanjenje usluga, a ne na gomilanje djelatnika i neefikasno upravljanje, što posredno dovodi do povećanja cijene usluga za građane. Neka gradska poduzeća hvale se iznimno dobrim rezultatima poslovanja pa osmišljavaju načine za potrošnju viška sredstava (primjer Vodovoda i zastava), umjesto razmišljanja o smanjenju cijene svojih usluga. Također razmotriti cijene komunalnog doprinosa, prireza te ostalih izvora prihoda gradskog proračuna, naravno vodeći računa o tome da se eventualnim smanjenjem ovih komponenti ne dovede u pitanje funkcioniranje grada. Ukratko, odgovorno upravljanje gradskim sredstvima na dobrobit svih građana.

Projekt 3:

Smanjenje cijene priključka na komunalnu infrastrukturu (aktualno u prigradskim naseljima), pomoć pri troškovima katastarskih izmjera (Sjenjak, Vijenac i Jug II) te obnova pročelja zgrada u smislu energetske učinkovitosti i zamjena energenata
Nabrojanim aktivnostima u skladu s mogućnostima proračuna treba pomoći građanima da, poduzimajući ove jednokratne aktivnosti, povećaju standard življenja, a ponegdje i smanje režijske troškove u budućnosti.

KAKO ZADRŽATI MLADE OBITELJI U OSIJEKU I TIME POMLADITI GRAD I OSIGURATI MU BUDUĆNOST?

U Osijeku se nalazi sveučilište s dvadesetak tisuća studenata iz Osijeka i drugih dijelova Hrvatske te BiH. Nakon završetka studija dobar dio njih, uključujući i domicilne studente, odlazi iz ovog grada i zasniva obitelj negdje drugdje. Zato je prosječna starost građana Osijeka sve veća i taj trend treba zaustaviti. Cilj je pokušati zadržati veći dio visokoobrazovanih mladih ljudi koji završavaju fakultet u našem gradu, a ključ za to je u prvom redu zaposlenje (prvo pitanje), ali i neke druge pretpostavke koje Grad može stvoriti.

Projekt 1:

Priprema građevinskog zemljište za organizirano naselje mladih obitelji

Ideja je na najprikladnijoj lokaciji u gradu izgraditi organizirano naselje na način da se građevinsko zemljište daruje mladim obiteljima za gradnju njihove prve nekretnine (prema jasno definiranim kriterijima, uzimajući u obzir i imovinski cenzus). Obitelji bi dobile napravljen projekt tipske kuće i sve potrebne priključke na zemljištu, a Grad bi preko stambenog garantnog fonda pomogao u realizaciji kredita potrebnog za izgradnju.

Projekt 2:

Stambeni garantni fond

U prethodnom projektu spomenuta ideja koja predstavlja formiranje fonda koji ćeomogućiti garanciju stambenog kredita kupcima prve nekretnine (fond garantira 7 godina 50% vrijednosti glavnice, osiguranje je mjenica, zadužnica i upis na nekretninu nakon banke). Ovo bi bila značajna pomoć mladim obiteljima u pokušaju osiguranja izgradnje ili kupovine vlastitog doma, čime bi dugoročno bili vezani uz grad.

Projekt 3:

Zdrava prehrana u školama i škola bez torbe

Ovdje se radi o dva paralelna procesa, gdje se u prvom dijelu osigurava obvezni topli obrok tijekom boravka u školi i izrađuju se normativi zdrave hrane (naravno, nužna je edukacija roditelja, nastavnika, djece, opremanje kuhinja i izrada jelovnika) s jedne strane te osiguravanje produženog boravka za učenike nižih razreda osnovne škole, gdje bi boravili do dolaska roditelja, s osnovnom svrhom obavljanja svih obveza u školi (bez domaćih zadaća i nošenja knjiga kući) s druge strane. Time se osigurava zdrav boravak djece u školi praktički do povratka roditelja s radnog mjesta, a u isto vrijeme sve svoje obveze (domaće zadaće i učenje kao priprema za sljedeći dan) dijete odradi u školi te se kući vraća bez torbe i dodatnih obveza. Na taj način djeca stječu radne navike, uče bez pomoći roditelja, osigurana im je zdrava prehrana te popodne provode u igri u krugu obitelji (manje stresa za zaposlene roditelje).

KAKO OSIGURATI DOSTOJANSTVEN ŽIVOT NAŠIH UMIROVLJENIKA?

Kako velik broj naših sugrađana pripada skupini 65+ godina, naša je dužnost svojim djelovanjem osigurati im ugodnu starost i pobrinuti se za ispunjenje njihovih glavnih životnih potreba. Nažalost, na visinu mirovina Grad ne može utjecati, ali može stvoriti ostale preduvjete koji garantiraju ugodniji život naših umirovljenika s posebnim naglaskom na njihove prioritetne potrebe.

Projekt 1:

Povećanje kapaciteta postojećeg i izgradnja novih domova umirovljenika

Najpovoljnije rješenje je da Ministarstvo odobri novi kapacitet kreveta, a da objekt izgrade Grad (zemljište, infrastruktura) u blizini postojećeg doma, a građevinski i opremanje Županija kao osnivač doma. Država bi kao i do sada plaćala razliku do potrebne planske cijene, ali bi se značajno uštedjelo na kadrovima, opremi, medicinskom osoblju, kuhinji, 'vešeraju' i drugom što već postoji u sadašnjem domu. Nužno je i definiranje kvalitetnih kriterija, uvjeta i cijene smještaja u Domu za stare i nemoćne osobe. Osim toga, postoji i mogućnost otvaranja cijele mreže manjih domova koja bi pomogla u osiguranju potrebnih kapaciteta za smještaj umirovljenika.

Projekt 2:

Dodjela i uređenje gradskih prostora za dnevni boravak umirovljenika

Svakodnevno bi se nudili različiti oblici aktivnosti: druženje, razgovor, čitanje novina, društvene igre (šah, kartanje, domino, tombola). Osim toga, organizirali bi se i dodatni sadržaji: liječnička predavanja, mjerenje tlaka i šećera. Naši umirovljenici će puno dobiti jer im dnevni boravak pruža odlične mogućnosti socijalizacije i druženja. Ionako im nije uvijek lako nositi se sa starosti, nerijetko ih se odbacuje, tako da bi im ovaj dnevni boravak dao snagu za život. Mislimo da ne treba ni napominjati koliko pojedincima znači da im netko posveti vrijeme za zajednički razgovor.

Projekt 3:
U sastavu bolnice pronaći prostor za hospicij (10 ležaja)

Europska deklaracija o pravima čovjeka određuje da pacijenti imaju pravo na medicinsku zaštitu do smrti, te pravo na dostojanstvenu smrt. Hospicij bi trebalo biti mjesto gdje će se obavljati psihička i fizička stabilizacija bolesnika, kontakti s liječnicima, njegovateljicama, volonterima, socijalnim radnicima, svećenicima, članovima obitelji, ali i uz podršku zajednice. Ispunjavanje bolesnikovih posljednjih želja, uz naglasak na timski rad. Najbolje i najfunkcionalnije rješenje je da se u okviru KBC-a Osijek pronađe prostor za smještaj 10 kreveta i za potrebnu opremu za njegu takvih bolesnika do kraja života.

KAKO POMOĆI NAŠIM SUGRAĐANIMA KOJIMA JE NAŠA POMOĆ NAJPOTREBNIJA (TEŠKA FINANCIJSKA I ZDRAVSTVENA STANJA)?

Promišljajući o najvažnijim temama kojima se mora baviti svaka gradska uprava, neizbježno se nameće i pitanje pomoći najpotrebitijima, ljudima na rubu egzistencije koji tamo često nisu došli svojom krivnjom. Dužnost je svakog grada da skrbi o osiguranju njihovih minimalnih potreba. Iako i sad postoje određene aktivnosti u tom smislu, mislimo kako je naša zadaća dodatno se pozabaviti tim problemom. Osim ove grupe građana, tu su i naši sugrađani koji se iznenada, zbog bolesti nerijetko najmlađih članova obitelji, u ovoj nevolji nađu potpuno nemoćni.

Projekt 1:
Zaklada za djecu oboljelu od malignih i ostalih bolesti

Ideja ove zaklade je pomoć roditeljima djece oboljelih od malignih bolesti kojima je potrebno pomoći osigurati sredstva za financiranje prijevoza, smještaja roditelja i životnih troškova u slučaju kad se liječenje nužno provodi izvan našeg grada. Naravno, potrebno je definirati iznose do kojih zaklada može financirati i putem imovinskog cenzusa odrediti prioritete.

Projekt 2:
Organizacija javnih radova

Najbolji oblik pomoći sugrađanima u najtežoj financijskoj situaciji je njihovo, bar kratkotrajno, zapošljavanje. Grad može organizirati po potrebi takve poslove u koje bi bili uključeni ovi naši sugrađani i na taj način i oni osjetili kako pridonose svome gradu, koji im za to osigurava fer naknadu. Ovim projektom moguće je, naravno, okupiti samo radno sposobne građane iz ove skupine i pomoći im na taj način.

Projekt 3:
Centar za autizam

Osijek je jedini grad ove veličine koji nema sličan centar u Hrvatskoj. Roditelji ove djece masovno sele u Rijeku jer je tamo najbolje riješen ovaj problem. Na Gradu je da osigura prostor i u suradnji s državom osigura stručno osoblje za Centar za autizam s ranom dijagnostikom i produženim boravkom za starije. Ovdje navodimo mail roditelja koji je stigao na tu temu:
„Pokušat ću biti jasan i jezgrovit. Osijek treba Centar za autizam i to hitno. Na nivou države, Osijek i naša regija jedini su koji ga nemaju. Naša djeca nemaju uvjete (čitaj: prava) kao i ostala djeca u državi. Neki roditelji već jesu, dok neki rade na tome da odsele iz grada u npr. Rijeku, gdje su djeca obuhvaćena terapijama u punom opsegu. Toliko o gradu koji je "selektivni prijatelj djece".
Centar za autizam sa sobom nosi i ono najvažnije - ranu dijagnostiku i odgovarajuće terapije. Moguće da zvuči nemoguće, ali roditelji sami plaćaju terapije koje su im zajamčene zakonom i poveljom o pravima djeteta (naravno, i PDV!?). Ne želim ulaziti u teškoće koje prolaze ta djeca i njihovi roditelji u doslovnoj borbi sa sustavom jer to je jednostavno neobjašnjiv i bizaran slijed događanja od kojeg čovjeku utrne mozak. Osnovni problem je, naravno, nedostatak bilo kakvog senzibiliteta za ovu djecu i potpuna ignorancija od strane gradskih vlasti. Grad mora biti inicijator i dati adekvatan prostor ili zemljište za gradnju Centra za autizam. Tada relevantno ministarstvo mora osigurati stručni kadar i posljedično bi sve trebalo sjesti na svoje mjesto. Postoje i projekti EU fondova koji financiraju pravilno izrađene projekte ove vrste. Prednost imaju međuregionalni projekti. Sve ovo znaju i ljudi iz gradske uprave koji su funkcijom zaduženi za rješavanje ovog problema. Jedini, razumom jedva vidljiv razlog zašto to nisu do sada učinili jest - da ne žele! Zbog ovog ili onog razloga. Zato što je glasački fond mizeran? Zato što su to kontrolirani fondovi pa se ne može ukrasti niti kuna? Bahatost?
Osijek,dakle treba Centar za autizam s ranom dijagnostikom i produženim boravkom za starije. Kao npr, u Rijeci, gdje je Centar za autizam smješten u višemilijunsku vilu u centru grada. Oni nisu slijepi pa su vidjeli problem. Rijeka, znači, ima senzibilitet. Ako se sjećate, Rijeka je odbila gradnju dvorane za rukometno prvenstvo. Imali su preča posla.“
Ovime je zaključena lista pet tema kojima se gradonačelnik u sljedećem mandatu dominantno treba baviti. Osim toga, naravno, postoje projekti iz drugih sfera života koje ukratko nabrajamo.

RAZVOJ DRUŠTVA

Osnivanje ili financiranje autonomne ženske kuće za zlostavljane žene
na području grada Osijeka
Iako u gradu postoje dvije autonomne ženske kuće, one imaju samo djelomično financiranje od države i donacija. U želji da Osijek postao grad nulte tolerancije na nasilje, Grad bi trebao pomoći u osnivanju ili sufinanciranju autonomne ženske kuće za zlostavljane žene.

Ured za udruge grada Osijeka

Grad projekte udruga financira po modelu „svakom po malo“, što onemogućava provedbu ozbiljnijih projekata. Također ne postoji mogućnost sufinanciranja i/ili predfinanciranja za ozbiljnije projekte od strane EU donatora. Uz to, suradnja udruga međusobno nije na visokoj razini. Ustrojavanjem gradskog tijela koje bi se bavilo organizacijom, koordinacijom i podupiranjem udruga, civilni sektor bi mogao privući veće količine stranog novca te poboljšati kvalittu života na područu grada Osijeka. Za efektivan rad ovakvog ureda grad bi trebao osigurati:
- Prostor u jednom od praznih ureda u vlasništvu grada
- Opremanje ureda adekvatnom uredskom opremom
- Minimum zaposlenih u uredu
- Volju za suradnjom

Centar za mlade

Cilj je stvoriti poticajno okruženje za uključivanje mladih u život zajednice kroz različite aktivnosti. Potrebno je pronaći podobnu lokaciju (neka od trenutno neiskorištenih zgrada, možda industrijska), uzor je Centar za mlade u Mariboru, a i Varaždin planira izgraditi takav.

SPORT

Promjena načina financiranja sporta u gradu

Promijeniti financijske dotacije za sportske udruge kroz kvalitetan i sustavni program ulaganja u sport koji bi Grad izradio u suradnji s predstavnicima pojedinih sportova i čije pridržavanje bi bilo osnova za znatno veće donacije – osnovno ulaganje u omladinske pogone i stvaranje olimpijaca. Vrlo je važno prebaciti težište s financiranja velikih profesionalnih sportskih pogona na manje amaterske, posebno dječje, i povećati udjel financiranja tzv. malih sportova u odnosu na „velike“.

Projekt izgradnje olimpijskog bazena

Kako je poznato, Osijek jedini od četiri najveća hrvatska grada nema olimpijski bazen, što predstavlja ograničenje za kontinuirani razvoj vodenih sportova. Iako sportske udruge pokazuju veliku aktivnost u području vodenih sportova, prisiljene su djelatnost obavljati u neprimjerenim prostorima te uz ograničenu dostupnost. Olimpijski bazen, kakav građani Osijeka zaslužuju, samo je jedna od niza mjera kojom namjeravamo poticati razvoj „malih„ sportova.
Izgradnja multifunkcionalne dvorane u Retfali
Zapadni dio grada nema sličnu dvoranu koja je nužna za ravnomjeran razvoj svih gradskih četvrti.

KULTURA

Jačanje pozicije HNK kao nacionalnog teatra i osnivanje gradskog teatra
Svi nacionalni teatri (HNK u Osijeku, Rijeci, Splitu i Zagrebu) trebaju imati jednak model po kojem djeluju i odgovarajući način sufinanciranja od strane države sukladno programu, sadržajima i organizacijskoj strukturi (drama, opera, balet, tehnika, broj zaposlenih...) svakog kazališta. Što se tiče gradskog teatra, istražiti mogućnost osnivanja alternativnog kazalištu u nekom od gradskih prostora ili dogovoriti takav oblik suradnje s Osječkim kinematografima u prostoru kina Urania.

Koncertna dvorana grada Osijeka

Osijek u ovom trenutku nema nikakvu, a potrebna mu je koncertna dvorana srednje veličine.

Prostor kulture na lijevoj obali Drave

Potrebno je konačno uvesti grijanje u Barutanu i osposobiti je za rad cijele godine, urediti prostor oko nje i amfiteatar učiniti ljetnom pozornicom. Također je nužno, u dogovoru s Konzervatorskih odjelom, osmisliti umjetničku funkciju katakombi.

OBRAZOVANJE I MLADI

Centar za razvoj karijere

Cilj centra je usmjeravati, educirati i pripremati učenike osnovnih, srednjih škola i fakulteta za odluke o profesionalnom usmjerenju s posebnim naglaskom na potrebe tržišta danas i u budućnosti. Također mu je cilj promicati poduzetnički duh i samozapošljavanje među mladima.
Studentski krediti i stipendiranje studenata
Potrebno je u dogovoru s bankama intenzivnije subvencionirati kamate na kredite za studiranje i stručno usavršavanje, a postojeće modele stipendiranja studenata još više prilagoditi realnim potrebama tržišta rada.
Znanje je OK
Svake godine nagraditi određeni broj najboljih učenika srednjih škola na način da im Grad plaća tečaj stranog jezika, informatički ili neki drugi oblik dodatnog obrazovanja.

URBANIZAM

Obnova osječkih pročelja
Obnoviti pročelja središta grada s naročitim naglaskom na niz secesijskih zgrada.
Pješačka zona u Županijskoj ulici
Ostvarivanje dugogodišnje ideje stvaranja pješačke zone u Županijskoj ulici od Trga Ante Starčevića do Ulice Hrvatske Republike.
Podvožnjak na Čepinskoj cesti
Izvedba projekta uz potporu Vlade RH i EU fondova uz istovremeno proširenje Čepinske do Cvjetnog naselja.

EKOLOGIJA

Selektiranje otpada u školama i vrtićima
Svrha projekta je edukacija i ekološka osviještenost najmlađih uz smanjenje troškova odvajanjem otpada.
Poticanje investicija u bioplinska postrojenja
Ovaj projekt donosi zapošljavanje, čisti oblik energije, pomoć pri zbrinjavanju otpada te image grada (zeleni Osijek).
Osijek grad biciklista
Nastaviti razvijati projekt javnih bicikala, promovirati ovaj način prijevoza te izgraditi pravu mrežu biciklističkih staza (proširiti je), a ne samo farbanjem već postojećih površina.

http://www.ivanvrkic.hr/biografija/3...i-program.html

malta
Reactions:
Posts: 4467
Joined: Sat May 16, 2009 2:38 pm

Re: POLITIKA

Post by malta » Mon Jun 03, 2013 2:59 pm

vrijeme će pokazati i to vrlo brzo
evo ja npr očekujem ODMAH konkretnu stvar važnu za nas male ljude, a to je da država napokon da novce za fucking komarce oliti njihovo tamanjenje
_____________________________________________________________________
www.sib.hr

User avatar
LUDI-OS
Reactions:
Posts: 3777
Joined: Thu Jan 14, 2010 4:16 pm

Re: POLITIKA

Post by LUDI-OS » Mon Jun 03, 2013 3:23 pm

ljudi nikako da shvate da su ovo lokalni izbori, na stranu ideologije i slicna sranja...lijevi desni srednji

ovo su izbori gdje se ne odlucuje o nacionalnoj politici i sl vec o doslovnce izgledu nekog parka,. urbanistickim rjesenjima, socijali, lokalnom sportu i sl...malim stvarima u gradu, kvartu i sl, a Đapić je jasno od početka pokazao na cijoj je strani i to kao nezavisni kandidat i pobro gotovo 10% glasova sto nije zanemarivo...jer gotovo svi koji su juce glasali za Vrkica su glasali protiv HDSSB-a vise nego za Vrkića...vjerujem da je bilo tko od kandidata iz prvog kruga bio juce u bitci sa Bubalom da bi bitka bila tijesna...Osijek se odlucio za promjene i dajmo im sansu

ja osobno nikada nisam dao glas nekoj lijevoj opciji, po nekim ideoloskim shavacnjima i sl HDSSB mi je miljama blizi od SDP-HNS i sl ali jednostavno mi je dosta samovolje pojedinaca u ovom gradu i onih koji cak ni nisu u ovome gradu, a vladaju njime...

a ako Đapić i ekipa koja ima po 2-3 mandata tako razmislja onda ce se iz ovoga mozda i izroditi nesto dobro

najgore sto na se moze desiti je da se HDZ prikloni HDSSBu i da imamo pat poziciju kao u ZG zadnje 4g gdje je gradsko vijece konstantno opstruiralo Bandica i desilo se to sto se desilo, a moglo bi se i nama desiti da je Vrkic gradonacelnik, a Mostarac donosi odluke jer ima podrsku GV

tako da su i Đapić i svi ostali i vise no dobro dosli i od mene rado vidjeni tamo juce

User avatar
3vilP
Reactions:
Posts: 5630
Joined: Mon May 18, 2009 12:39 am

Re: POLITIKA

Post by 3vilP » Mon Jun 03, 2013 6:14 pm

Gradsko vijeće je zaduženo samo za izglasavanje proračuna te davanje prijedloga koje ionako sve mora gradonačelnik potvrditi. Gradonačelniku su po novom zakon povećane ovlasti, tako da je Gradsko vijeće tu većinom kao tijelo koje služi samom gradonačelniku...

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: traMi and 1 guest